Alla inlägg under januari 2010

Av Li - 26 januari 2010 21:03

Hejsan!!

Jaha då börjar denna dagen leda mot sitt slut. Den har inneburit jobb. Det är prinicp det enda jag har sysslat med idag. Överraskade iofs min kära sambo med en liten present:) Så nu är man populär!

Jaja, borde egentligen ställa mig på min kära crosstrainer, men VILL inte.

Vi får se om jag ändrar mig innan dagen är till ända.

Trevlig kväll alla!

Av Li - 25 januari 2010 09:27

Jaha, då var det måndag igen. Det innebär jobb... På sätt o vis lite skönt eftersom jag bara jobbade 2 dagar förra veckan. Behöver komma in i lite rutiner. Rutiner ja...hmm.. behöver verkligen komma in i det gällande kost o träning oxå. Förstår inte att det alltid slutar på samma sätt. Inte alls bra alltså.

Men men. Vi provar återigen!;)

Skam den som ger sig!

Av Li - 24 januari 2010 19:11

Jaha, då sitter man här framför datorn med sin första egna blogg! Attans vad duktig jag känner mig! Har länge funderat på detta med att skaffa blogg, men har länge känt att det har vari som att gå ut på stan naken. Jag känner mig blottad, samtidigt som jag nu har bestämt mig för att börja dela med mig utav mitt liv. Till att börja med kommer jag att vara relativt anonym. Det har att göra med att jag måste komma tillfreds med mig själv gällande detta samt att jag måste förståss lära mig hur man gör när man bloggar.

Så alla därute, här är bloggen och idag börjar första dagen på mitt nya liv som bloggare!!

*KRAM*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här har ni en tjej i sina bästa år. Bloggar om allt här i livet. Både motgångar & framgångar. Använder sidan som ett forum för mina funderar, tankar och åsikter.VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards