Alla inlägg under februari 2010

Av Li - 26 februari 2010 10:36

Ja just precis det har jag efter 2 pass på Friskis&Svettis denna veckan. Så de känns att man lever, fast på ett positivt sätt:)

Idag blire att jobba på gamla jobbet- VILL INTE!!

Men de är bara 4 dagar kvar där innan jag helt får börja på det nya!! Känns bra!!

Ledig ihelgen och det ska bli skönt.

Imorgon ska jag o några andra tjejer ut o äta lite god mat o sen kolla på en musikal! De ska bli skoj!

Nu väntar arbetet!

Ha en bra dag!!

KRAM

Av Li - 24 februari 2010 19:49

Jag har tränat både igår och idag!! HELT OTROLIGT!! Så nu är jag stolt!!

Igår var jag på ett bas pass på Friskis & Svettis. Idag på ett medel. Medel var för mig väldigt tufft, men jag kämpade på och det känns i kroppen kan jag lova! Men till det positiva!!

För övrigt har jag varit på nya jobbet idag. Har haft lite utbildning o det kändes bara bra.

Imorgon blire en heldag på avdelningen!! Hoppas det oxå känns lika bra.

Börjar kl 6,15 vilket är lite tidigt... Eftersom det tar minst 30 min att åka till jobbet. Så det blir en tidig kväll ikväll!!

Ha en toppenkväll!

GOD NATT!!

Av Li - 23 februari 2010 16:16

Det är jag idag! Positiv!! Känns underbart! Det var längesen!!

Har varit på mitt nya jobb idag. Kändes bra!! Ska dit imorgon igen!

Så just nu har jag 2 arbetsgivare!

Men om en vecka slutar jag på mitt gamla jobb och det känns så skönt.

Det går nämligen utför och alla mår skit!!

men men... För min del så har jag ju ett nytt jobb med nya möjligheter!

Så håll tummarna att det blir bra.

Håller på att laga lite mat just nu.

Helgen och måndagen har gått rakt åt skogen gällande maten så ska verkligen försöka bättra mig.

Ikväll blire ev friskis & Svettis. BÖR komma iväg!!

Ha en trevlig kväll alla!!

Av Li - 19 februari 2010 20:18

Detta har varit en händelserik vecka.

Ska kort redogöra. Måndag innebar intervju och jobb. Tisdag jobb. Blev erbjuden nytt jobb... Tackade ja, så om 2 veckor byter jag arbetsplats. Mer info kommer senare.

Onsdag morgon resulterade i kaos. Nackspärr, ambulans, uppsägning... Påfrestande både fysiskt och psykiskt.

Torsdag och idag jobb...

Händet massor så honner tyvärr inte blogga i den utsträcking jag borde och vill...


Men min känsla idag är iaf att de ska bli otroligt skönt och givande att byta jobb.

Det är verkligen på tiden!!


SÅ HÅLL TUMMARNA ATT DETTA BLIR BRA!!!


Trevlig helg alla!!


KRAM

Av Li - 14 februari 2010 12:11

Idag är det alla hjärtans dag! Detta innebär för mig en heldag med mys med mina kära! Underbart!!

Gårdagen var oxå mysig.

Avslutades på en trevlig restaurang med god mat och dryck. Efter det gick vi på bio och kollade på Farsan! En sårolig film!!


Ha en fin Alla Hjärtans dag alla!!


KRAM

Av Li - 13 februari 2010 14:20

Idag är det just en mysdag!!

Jag och min kära har varit i Falun och ätit lite luch ihop! Alltid lika trevligt.

Hemma nu för att planera kvällen.

Blir också att äta ute samt o kika på en bio!

Mysigt!!

Trevlig helg!!

KRAM

Av Li - 12 februari 2010 16:12

Idag är jag piggare, men inte bra...

Detta var verkligen inte kul.

Så Vinterkräksjukan är inte att rekomenderas.

Hoppas jag är bätre imorgon så jag och min kära kan ha en mysig helg tillsammas!

Trevlig helg alla!!

*KRAM*

Av Li - 11 februari 2010 14:01

Ligger här hemma i soffan o tycker synd om mig själv. Har troligtvis åkt på vinterkräksjukan med allt vad det innebär. De va längesen jag kände mig så sjuk, orkeslös och klen.

Så jag återkommer när jag piggnat på mig!

Presentation

Här har ni en tjej i sina bästa år. Bloggar om allt här i livet. Både motgångar & framgångar. Använder sidan som ett forum för mina funderar, tankar och åsikter.VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards