Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Dumma mig!!

Av Li - 17 maj 2010 19:05

Igår var jag bakis!

Detta resulterade i att jag klämde en hel pizza o lite chips...

ajajaj vad ont i magen jag fick.

varför gör jag så??

Har varit duktig i 3 veckor nu och idag visade vågen +2 kg

SUCK!!

Snacka om o bli less på sig själv....

Om 2 veckor blire förhoppningsvis semester. Då vill jag vara smal, men det kommer inte att ske.

Men iaf vara nåt kilo lättare o lite lite smalare...

Måste kämpa!!

 
 
tjockbloggaren

tjockbloggaren

18 maj 2010 07:43

Hej och tack för dina peppkommentarer! =)
Dags för mig att peppa dig nu då. De +2 kilona är bara vätska som du har samlat på dig för att du åt pizza som både är "tung" mat och mycket salt.

På 2 veckor kan du ju hinna gå ner 2-3 kg med bra mat och motion! Ingenting är omöjligt! Heja heja!

http://tjockblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li - 6 augusti 2010 20:52

Är verkligen värdelös att blogga. Mitt liv verkar aldrig bli som jag tänkt mig... Jag kan inte förutspå framtiden... Så bloggen får ligga vilade lite till tills jag fått struktur på livet. Synd... Hoppas ni läsare återkommer! KRAM ...

Av Li - 17 juni 2010 22:00

Har varit på semster! Ananya:) Härligt!! Livet rullar på! Tar en dag i taget! Vi hörs!! ...

Av Li - 27 maj 2010 15:44

Idag är det torsdag och vågen vägrar röra på sig neråt, trots att jag lever väldigt kalorifattigt.... hmm. vågen visar 2 kilo mer än jag vill att den ska göra.Why? Varför händer det inget? jaja, jag sliter vidare... ...

Av Li - 25 maj 2010 09:19

Igår kväll satt jag i mig en halv ask med nobless.... MINDRE LYCKAT!! Efter det bestämde jag mig, Nej j*vlar... så jag gick ut på en rask promenad och sen gjorde jag situps. Kände mig nöjd när jag o la mig. Vågen visar just nu 1,7 kilo mer än jag...

Av Li - 24 maj 2010 19:51

upp ner upp ner.... så går vågen. Om en vecka reser vi på semester, då VILL jag att vågen pekar neråt. Vill känna mig någorlunda tillfreds. Vill känna att kläderna sitter ok och inte klistade... Men men... dagen började bra, men slutade dåligt....

Presentation

Här har ni en tjej i sina bästa år. Bloggar om allt här i livet. Både motgångar & framgångar. Använder sidan som ett forum för mina funderar, tankar och åsikter.VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards