Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Besviken!!

Av Li - 8 mars 2010 19:31

Ja på mig sjäv.

Vart är min karaktär? Min motivation??

Blir så lessen. Varför kan jag inte ha en avslappnad och normalt förhållande till mat??

Ända sedan jul har allt bara gått fel.

Försökt flera gånger att skärpa till mig. men de slutar alltid i frossande o dåligt samvete!!

WHY??

Jag ska inte lova nåt, men from i morgon ska jag verkligen försöka kolhydratavgifta mig. Ska köra atkins i ett tag för att bli kvitt mitt sötsug.

Hoppas verkligen att de kommer att funka!!
VIll vara NÖJD till sommaren och fortsätter jag såhär så kommer jag bara må skit!!

För jag e på god väg- tyvärr!!

Så snälla hjälp!!

Behöver allt stöd jag kan få!!

TACK!!

 
 
tjockbloggaren

tjockbloggaren

13 mars 2010 20:45

Hur går det? Tycker du att Atkins funkar?
Heja heja!

http://tjockblogg.bloggplatsen.se

 
Li

Li

14 mars 2010 09:53

Jo de går väl ok bara, Atkins fungerar tyvärr inte direkt på mig gällande vikten. Men sötsuget är borta. Men inte vanan:(
Funderar på att köra vv igen from imorgon, men kommer då gå upp 1,5 kilo som jag tappat i vätska. (allt som jag ens gått ner)
Vet inte hur jag ska göra...Tack för ditt stöd iaf!:)

http://www.jagvilljagkan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li - 6 augusti 2010 20:52

Är verkligen värdelös att blogga. Mitt liv verkar aldrig bli som jag tänkt mig... Jag kan inte förutspå framtiden... Så bloggen får ligga vilade lite till tills jag fått struktur på livet. Synd... Hoppas ni läsare återkommer! KRAM ...

Av Li - 17 juni 2010 22:00

Har varit på semster! Ananya:) Härligt!! Livet rullar på! Tar en dag i taget! Vi hörs!! ...

Av Li - 27 maj 2010 15:44

Idag är det torsdag och vågen vägrar röra på sig neråt, trots att jag lever väldigt kalorifattigt.... hmm. vågen visar 2 kilo mer än jag vill att den ska göra.Why? Varför händer det inget? jaja, jag sliter vidare... ...

Av Li - 25 maj 2010 09:19

Igår kväll satt jag i mig en halv ask med nobless.... MINDRE LYCKAT!! Efter det bestämde jag mig, Nej j*vlar... så jag gick ut på en rask promenad och sen gjorde jag situps. Kände mig nöjd när jag o la mig. Vågen visar just nu 1,7 kilo mer än jag...

Av Li - 24 maj 2010 19:51

upp ner upp ner.... så går vågen. Om en vecka reser vi på semester, då VILL jag att vågen pekar neråt. Vill känna mig någorlunda tillfreds. Vill känna att kläderna sitter ok och inte klistade... Men men... dagen började bra, men slutade dåligt....

Presentation

Här har ni en tjej i sina bästa år. Bloggar om allt här i livet. Både motgångar & framgångar. Använder sidan som ett forum för mina funderar, tankar och åsikter.VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards