Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Li - 9 februari 2010 19:18

Som jag skrev tidigare så var jag otroligt sötsugen... Ja och vad gör jag. Jo går ill skafferiet o kikar. detta slutar i att jag förbrukar 12 av min veckobonus på godis o kakor. Så himla onödigt. Dessa hade jag verkligen behövt ihelgen så jag o min kära ska ha myshelg. Dessutom är de Alla hjärtans dag på söndag... Vi får väl se hur jag löser detta. Blir så besviken på mig själv...

Imorgon är de vägdag.... Men som de känns nu så har jag ingen lust. Skäms för de e inte första gången den här veckan som gått som jag stoppar i mig massa saker jag inte borde. Så vågen kommer visa ett plus.

Vi får se hur jag gör.

Får se vad vågen visar hemma först i morgon.

Känner mig svullen o stind. men men...

De e väl bara att försöka ta sig i kragen återigen...


Ha en trevlig kväll!!

Av Li - 9 februari 2010 17:22

I onsdags slutade min mens och idag nästan en vecka senare har jag mens igen? WHY??

Blir så less på detta. Har en stav i armen och detta är väl en utav biverkningarna den...

Detta leder till att jag känner ett sjuuukt sug efter sötsaker...

Har ätit middag o är mätt, men ändå har jag klämt i mig 2 stoora kakor. Och det är säkert inte slut där. Kvällen är ung....Suck,

Men men. Sånt är livet.

Nu blire mys i soffan!

Trevlig kväll!

Presentation

Här har ni en tjej i sina bästa år. Bloggar om allt här i livet. Både motgångar & framgångar. Använder sidan som ett forum för mina funderar, tankar och åsikter.VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards